Friday, June 3, 2011

Makanan mengemukkan atau aku yang buat jadi gemuk?




Korang mesti ada makanan pebret masing-masing kan...Mest byk punyer cume korg xperasan. Cam aku,dh buat list ni baru nmpk byk even ad lg xtulis. Now aku dah tau reason berat aku nek wlupun aku rasa diri aku kurus n kecik ( Perasan jp.Nak jga ati xnk rasa bdn ni dah nek.huhu)..








Meh le kita layan aje....


Milo kotak (tin len cket rasa)



Ice lemon Tea ( Mr Nobita mula2 ajar minum)



Honey Star (Makan tnpa susu pun dah sedap dah)



Kek batik ( 1st time buat dulu xjadi.huhu)



Karipap ( Karipap sardin plg sedap)



Durian ( yg lembik2 mmg sedap)



Keropok lekor ( yg dr kelantan sedap)



Rendang (Kalau mak aku buat,shari mkn 3 kali, tiap kli mkn,ulang 2 kali)




Ikan keli ( Buat sambal,masak lemak n ikan goreng mmg sedap. bnda yg plg aku suka msk)



Kari ayam ( Peberet gak ni. mkn ngan kentang)



Jagung ( Jagung tongkol n jgung cawan. Klu beli msk sndiri, hiris bg kuar jgung,boh kelapa n gula,mkn.Memang terangkat mkn)



Popcorn (hanya sedap dimakan ketika tgk wayang)



Hotdog ( masak sendiri n cicah sos sedap)



Roti ( roti coklat n mkn ngan hotdog beserta sos)




Secret Recipe (Dark chocolate cheese, Brownies Coklat)




Kfc ( Ayam spicy, CHEEZY WEDGES)



Mcd ( Spicy Chicken Mcdeluxe, Double cheese burger, FRIES,milo without ice n Pancake)




Pizza Hut (Pepporoni Delight n Cheese)



Nasi ( Nasi goreng cili padi n nasi kandar Khalel)



Air ( SIRAP, Laici, Horlick, teh ais,barli suam)



Kueh( Popia Basah, Kasuwei, Koci,BUAH MELAKA)



Aiskrim ( Aiskrim goreng, Cokalt, Vanila, Jagung, Durian,Pandan, Cornetto)

WAFFER- Rindu time jaga kedai ngan Mr Nobita.Our shop mmg fofular.



Fuh.....Byk lagi ni nak taip tapi xlarat dah otak nak pk n tangan nak taip. Kalau dapat semua ni,mmg aku seronok sgt nk mkn.haha...Dulu berat bdan aku mantain 45, pastu dy naik sikit2, 46,47.5, 48 n baru2 ni aku timbang dah ....




49!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Berat gk. N bru2 ni aku terjumpa kwn sekolah lama, ad yg ckp...




' Bdn xbesar sgt ,tp pipi naik.'



'Wah, comeila. Pipi tembam'



( knon nak perasan dh comei tp mksud dy aku tembam,bkn comei yg cntik 2)



And lastly....

...






' Dulu time tanam anggur, ayg nmpk gemuk. Skang ni mantain ok'



Ayat ni menyejukkan hatiku sikit walaupun sebenarnye Mr Nobita tau berat aku dah nek..haha...Mr nobita pndai jaga hati aku,..GOOD GOOD....

Poket Doraemon- Teringin nak gi Gym...

0 comments:

 
COPYRIGHT @ 2009- 2011 . DONE BY, SUARA SIZUKA