Wednesday, January 13, 2010

My Old Blog...

WONDERFUL LIFE- Sape ada citer ni?Plez in4rm aku...Aku dah lame cari citer ni.,Xjumpe2...


Haha...kelakar tol.Berapa banyak blog yang aku pernah buat aku pun xtau. Ni tiba-tiba teringat blog yang aku buat,knonnya nak update tapi ntah lupe passwordnye..NI dh ingat cam nak gelak pun ada..Blog ni dibuat pada ujung blan 2008..


Knonnya tips bercinta.Macamla aku ni doktor cinta.huhu....


Jangan salah faham k..Time 2 aku xtau nak post ape kat blog,so tajuk tu la jd sasaran.huhu..Yang membaca,abaikan je la k..Anggap post tu hanya sekadar memenuhi syarat untuk berblogging.ek?? Pelik se...





Poket Doraemon- Customer xde sgt hari ni..Buat aku mengantuk je la.huhu...Mr.Nobita dah kat dalam citer cartoon dy dah(tido)...Xleh nak kco la kan.....

0 comments:

 
COPYRIGHT @ 2009- 2011 . DONE BY, SUARA SIZUKA