Tuesday, December 15, 2009

'Buaya' mengganas lagi??

THis picture aku ambil time aku pergi ke Tasik Harapan for the 2nd time.Time ni dok plak kat tempat len dari ari tu..Tenang je aku dok bagi ikan makan.

NI lah roti yang aku gunakan untuk beri ikan makan.Bli di Tesco.Murah je.RM 1.Time ni aku beli 2 coz nak buat stok.huhu.Ada gak yg bagi roti diorang yang tak habis.





Tumpang lalu plak tu...Memang kebiasaan biawak akan lalu betol2 tepi tasik.So,kepada yang ke sana,berhati-hati la y




Sempat aku tangkap time biawak ni nak cari mangsa dia..Peh..Time ni ketar siot...








Ganas tol biawak ni.Aku pernah dengar cerita yang biawak ni pernah gigit orang.Tu yang ramai lari pas biawak datang dekat.





Dah xdapat baru nak blah..lega se time ni..





Sedang asyik bagi makan ikan n tengok biawak tu,aku ngan kawan aku terkejut tiba-tiba ada seekor burung dok tepi dekat ngan tempat kami.Rupenye burung tu pun nak makan ikan.Tapi sayang,dia pun xdapat pape.Kesian sungguh.Tapi burung ni memang berani mati se.Aku ngan kawan dok gempar dia ,dia xlari pun..Kureng tol...




p/s-Post ni lambat cket post coz aku hadapi line yang teruk.Nak uplode gambar pun sejam..Geram tol..Akcelli,yesterday was our annyversary yang ke 3 years and 5 month..Hopefully our relationship diberkati and kekal forever...AMIN...

 
COPYRIGHT @ 2009- 2011 . DONE BY, SUARA SIZUKA