Saturday, December 26, 2009

Akhirnya.....kembali juga...

Akhirnya...kembali juga aku ke USM..Patutnya balek semalam but my hubby xbalek lg dari KL.So,aku kena la balek ari ni.Mesti pelik kan why xblek skali wif hubby..My hubby kena balek rumah dia dulu coz nak ambil motor n today aku balek,baru hubby boleh ambil aku kat bus station.Kalau xde motor,siapa nak ambil aku.huhu...


MIsi pertama dah settle..(Dapat jumpa hubby)

Second misi adalah melihat my PRINCESS MIA (motor scooter aku la).Cuti selama sebulan,so aku kena tinggal my syg kat USM.Takut hilang sebenarnya tapi xkan aku nak pos bawa balek..RM 132 .Banyak duet aku..huhu..Better letak kat USM.Save duet aku.Selamat la motor aku tu xhilang.Menggeletar kepala lutut aku kalau hilang.Aku dah lama kempunan nak scooter...Dah dapat mesti kena jaga beb...








3rd misi yg aku rindu..OUR SHOP....(BISNES AKU N MY HUBBY)...Patut nak tengok petang tadi tapi xpela..Esok plak..Xlari kedai tu.Aku juz rindu nak start niaga.huhu...






p/s-Hopefully sem ni kedai kami akan dapat berjalan dengan baik....amin..

 
COPYRIGHT @ 2009- 2011 . DONE BY, SUARA SIZUKA