Thursday, September 10, 2009

Majils berbuka puasa

Kekocahan berlaku???Kenapa?? Didapati nasi xcukup untuk berbuka puasa.. Mesti semua tertanya2 apa maksud aku. Hari ni Sultan Perlis datang berbuka puasa di Universiti Sains Malaysia (USM). Semua dijemput hadir. So,aku xmelepaskan peluang unutk berbuka di masjid. AKu ke sana dengan Faty dan Syud.Merempit la plak,huhu….Kami gerak dari hostel dalam 6.45 pm. Memang dah terlambat. Sure ramai orang.. Sampai2 ambik kau…Punya ramai…Beratur punye panjang se. Tempat duduk plak dah penuh…Selamat Syud dah suruh kawan dy copkan tmpt. Kalau x,mmg berbuka kat tepi longkang je td.huhu…Kami ni beratur la punye panjang. Nak dekat sampai, nasi nak abis dah. Kan….Aku punye bengang. Selamat dapat gak nasi cket. Jadila..Aku berbuka time ngah beratur. So, buka makan kueh-mueh dulu la. Tapi aku kesian kat orang lain yang xdapat. Last2 diorang balik. Rupe2nye, budak poli dan kolej mana ntah pun datang. Patut ramai giler.. Abis makan terus pecut balek.. x senonoh tol. Orang g masjid terus sembahyang kat sana tapi kami x. Cabut lari. Ramai je yang balek terus. Hehe…..…



Orang ramai terpaksa balek coz nasi dah abis...Kesian tengok dyorang. Beratur punye panjang,nasi apa pun xdapat....



Keadaan sebelum berbuka...Tempat memang full dah time ni. Yang kosong tu, tuan empunya dok amik makanan...

0 comments:

 
COPYRIGHT @ 2009- 2011 . DONE BY, SUARA SIZUKA