Thursday, September 3, 2009

City or village???

Suasana kt kampus ni buat aku teringat kedamaian kat kampung. Not my house. My village.Maybe some people said that they like to stay at village rather than city.. For me, aku lagi suka stay kat KL. BUkan sebab aku ni berlagak ke apa, tapi keadaan di kampung dan kepayahan aku nak keluar membuatkan aku rasa susah duduk kt kampung. Aku ni dahla kaki jalan.huhu....Nak keluar cari barang pun susah nanti.. N i like to window shopping.. benda yang aku akan miss if I stay at village:

a) Semestinya KL... Bandar yang penuh dengan kemudahana dan membuatkan

aku selesa nak duduk.


b) Rindu nak ronda2 KL. Aku paling suka ronda kl. Time malam mmg best.


c) Sambutan merdeka dan tahun baru.teringat aku g ngan family sambut

merdeka kat Dataran Merdeka.Balik pukul 4 pagi tu.hihi............


d) My school....... Aku dulu aktif kebudayaan ,so bila tengok sekolah, teringat

kenangan ngan kawan2.. dikir barat, boria, tarian, koir dan mcm2..huhu..


p/s- Semestinya setiap orang ada reason tersendiri untuk setiap benda yang dia

nak buat. So,dont complain or pertikaikan...

0 comments:

 
COPYRIGHT @ 2009- 2011 . DONE BY, SUARA SIZUKA