Sunday, February 24, 2013

Setahun tak buka blog

Assalamualaikum....^-^



Lama udah tidak ketemu.haha..... Indon la pulak. Berapa lama dah? Setahun? Ala...kejap je rasa setahun tu.. (nampak sangat menipu)

Lama juga tak buka blog sendiri. Rindu tengok page sendiri. haha (perasan jap). Bila buka tengok blog peberet, banyak yang tukar header, tukar page semua. Memang lawa, Tapi aku sayang giler kot nak tukar, And 1 more thing, aku sudah lupa cara edit page ni. haha. (kantoi sudah)..

Banyak benda berlaku setahun ni.Aku tukar keje, abang aku kawen dan aku bertunang (ah...tak percaya dah 6 bukan jadi tunang orang).. Seronok perasaan tu walaupun aku sedikit frust yang mekapkan aku tu buat muka aku nampak garang di hari pertunangan. Mungkin sebab muka aku pun xelok. haha....Tapi xpe.Tak elok pun mr nobita a.k.a incik tunang still cakap cantik. ^-^..

Now preparation untuk majlis yang tak lama dah. Tapi banyak benda tak settle. Ntah, Aku ni cerewet kot. Dan lagi 1, nak buat yang terbaik tanpa ada kekurangan.

 Yang ni hantaran dari sebelah lelaki. Superb cantik, I like :-)

Doakan saya mampu buat sebaik mungkin.....Daaa...

p/s-Ops..lupa plak. 8 hari yang lepas birthday saya. Maksudnya dah setahun 8 hari xhupdate blog ni. Birthday present tahun ni sangat best. Thanks to mr Nobita a.k.a incik fiancee and my mom.

0 comments:

 
COPYRIGHT @ 2009- 2011 . DONE BY, SUARA SIZUKA