Tuesday, June 9, 2009

Bebas!!!!

Pernah x korang rasa sronok ble dh xkje dh? Mesti pernah kn...Rasa bebas sangat. Ari ni ari last aku kerja. TIme nak abis keje rse syok sgt. nk cpat2 je punch card...hehehe.... banyak benda dh xperlu aku buat......

a) X perlu dah berdiri n tercangut tunggu customer beli barang aku. Selalonya,

aku rasa bwink tahap cipan tunggu kol 10.30 malam..memang rasa nak cepat

je balek...

b) X perlu nak cover-cover msj. kalau x mesti aku dok cover-cover balas

msj.(alamak, kantoi aku).hehehe...kalau dok umah msj je la camne pun.

xda sape nak marah..

c) X perlu bazir duit nak beli makan kt tmpat keje. dok umh leh masak sndiri.

Save duet mak abah aku.huhu...

d) X perlu nak pakai pas promoter tu. Aku paling xske pkai pas tu. Benda tu kne

letak kt belah kiri. Tapi aku suke letak kt tengah. Klu jumpe bluewave sowg 2,

mst dy mrh . Dy plg xske tgk promoter pkai pas kt tengah.. Aku kadang-

kadang terlepas.hehe..


Tapi ada gak yang aku terlpas....

a) X dapat aku nak tengok baby2 customer. Yg dtg comei2...

b) X dapat aku nak tengok baju2 yg cntik kt sne...Aku ngan aisyah ( geng aku)

suke testing baju . Kami wat cam tempat kami padahal ngah bekerja. Berani

mati siot ktowg.hehe...

Pape pun aku cukup happy...kerja 2 minggu lh dpt rm 5oo....untung gk.....

p/s- bekerja la korang sebelum korang telan air liur dengar owg dapat gaji yg banyak...;)

0 comments:

 
COPYRIGHT @ 2009- 2011 . DONE BY, SUARA SIZUKA