Thursday, June 23, 2011

Akhirnya..........Aku dapat 4 tiket free Final Maharaja Lawak esok!!!!!!!Siapa nak ikut???

Tahniah anda berjaya, dapatkan 4 pas masuk Maharaja Lawak Final anda di Stadium Melawati bermula 10pg hingga 5ptg pd 24 Jun 2011..


Tit...Tit.....Buka handphone dengan rasa malas teramat sangat.' Baru lepas lipat baju"...Buka-buka tengok bukan msj Mr Nobita, tapi mesej dari Astro..Arghhhhhhhhh..TIDAK!!!!Aku tak percaya.Akhirnya setelah  2 3 hari aku murung dan tension,dapat juga 1 berita gembira yang telah berjaya membuatkan aku meloncat-loncat kegembiraan di hadapan mamito dan my sis.(Tak tahulah kot terpercik air liur ke muka my sis).

Berbaloi usaha aku selama ini."2 hari je pun". Jumaat lepas,habis je AC Mizal beritahu pasal nak dapatkan tiket free,aku terus buka internet dan mendaftarkan diri tepat 12.20 pada ari sabtu.Tapi time tu aku tak confident dapat. Esoknya,sabtu malam ahad,aku menunggu sampai pukul 12 "dah siap isi k borang online,tinggal nak tekan submit je". Tepat 12.01  aku terus tekan submit. 

Terima kasih buat Mr Nobita yang akan menemani saya menonton final maharaja lawak"i tau u suke kan" dan thanks for my dad bcoz masukkan astro dan thanks to my mamito bcoz memaksa my dad masuk Mustika beberapa bulan yang lepas. Tanpa mereka,semua ini takkan menjadi.Thanks to all..."Dengan mood yang sangat-sangat gembira'.



Poket Doraemon-Masih berfikir nak pakai baju apa esok.

2 comments:

Yong said...

wah tahniah!hahaha smpi mcm tu sekali minat kat raja lawak. bgs la dah dpt tiket, berbaloi minat awak.
bwk la parents n nobita g tgk.merapatkan hubungan...

suara sizuka said...

hehe..Thanks yong.Alhamdulillah.Memang snggup buat apa asalkan dapat tengok live.Nak gelak kuat-kuat.

Tak tau parents lh g ke x.Mungkin bawak adik.N lg 1 tiket tak tau bawa sape.Takde tiket susah,ada tiket pun susah kan...

 
COPYRIGHT @ 2009- 2011 . DONE BY, SUARA SIZUKA